Finansowa weryfikacja dzięki programom dla firm
Wiele osób, które prowadzą swój biznes, doświadczyło problemów z nieuczciwymi kontrahentami. Jak sobie z tym radzić? A przede wszystkim co można zrobić, aby takim sytuacjom zapobiegać?
Jak radzić sobie z oszustami?
Współpraca z oszustami, którzy znikają, kiedy trzeba zapłacić za dostarczony produkt lub zrealizowaną usługę, a także z firmami, które okazują się niewypłacalne, to prawdziwy koszmar każdego przedsiębiorcy. Każdy, kto choć raz tego doświadczył, wie, jak bolesne są takie sytuacje i ile problemów powodują. I choć wiadomo, że uczymy się na błędach, w tej kwestii znacznie lepiej jest zapobiegać niż leczyć. Dlatego też warto wyrobić sobie nawyk weryfikacji każdego, nowego kontrahenta.
Jak przeprowadzać taką analizę sprawnie i bezproblemowo? Najlepiej skorzystać z dedykowanych do tego celu systemów. ERP to metoda efektywnego planowania, która pozwala zarządzać zasobami przedsiębiorstwa.
Systemy do weryfikacji klientów
Temida wykorzystuje systemy klasy ERP, oraz programy CRM, dzięki którym można w łatwy sposób dokonać analizy przepływu pieniędzy, a także tworzyć prognozy i w efekcie lepiej rozwijać współpracę z kontrahentami. Specjalnie opracowany program ERP w łatwy i szybki sposób pomoże przeprowadzić profesjonalną weryfikację podmiotów gospodarczych i spółek, dzięki której dowiesz się, czy twoi kontrahenci są wiarygodni pod względem finansowym. Bierze on pod uwagę dane z KRS, a także statystyki transakcji przeprowadzane przez danę firmę.